Müşteri memnuniyetini sağlama konusunda kaliteyi etkileyen en önemli olgunun eğitim olduğu inancıyla şirket personeli çeşitli eğitimlere tabi tutulmaktadır.
Amacımız;
Eğitim Stratejimiz;
1. Teknik Eğitimler:
Oryantasyon Eğitimleri; Bir ay süreyle uyum koçu eşliğinde yapılır ve deneme süresi içerisinde teknik yeterliliğe referans değer oluşturur.
Sektörel Eğitimler; İş birimlerinin yapmış oldukları işler ile ilgili teknik bilgiye sahip olmaları için verilen periyodik eğitimlerdir. Her ne kadar uyum sürecinde teknik konular anlatılsa da belirli dönemlerde var olan bilgilerin revize edilmesi veya değişen konularla ilgili yenileme eğitimlerinin alınması gerekmektedir.
2. Kişisel Gelişim Eğitimleri:
3. Kariyer Eğitimleri:
Temel Yönetim Becerileri; Nadiren Uzman 2 en az Uzman 3 seviyesinde olan personelden yönetici havuzuna girişi onaylanmışlar için verilen temel düzeyde yöneticilik eğitimleridir. Akabinde insan kaynakları olarak personele çeşitli projeler verilecek olup eğitim uygulama anlamında da desteklenecektir.
İleri Yönetim Becerileri; Orta düzey yönetici ve üstü için planlanan yönetimin ileri safhalarının anlatıldığı eğitimlerdir.
Yöneticiler İçin Koçluk; İleri yönetim becerileri alan üst düzey yöneticiler için planlanacak ve seans mantığı ile aşamalar şeklinde gelişimin kaydedileceği birebir koçluk eğitimleridir.
4. Bilgi Teknolojileri Eğitimleri:
Yazılım Grubu Eğitimleri; İlgili birimin yöneticisi onayında alınması gereken ve yapmış olduğumuz işi geliştirecek düzeyde açık katılıma yönelik veya kurum içinde planlanan teknik eğitimlerdir.
Donanım Grubu Eğitimleri; İlgili birimin yöneticisi onayında alınması gereken ve yapmış olduğumuz işi geliştirecek düzeyde açık katılıma yönelik veya kurum içinde planlanan teknik eğitimlerdir.
İç / Dış Müşteri Odaklılık; Operasyon ve pazarlama kadrosunda çalışan ve tüm personelle ilişkisi olan, ekibinin ayrılmaz bir parçası olan bilgi işlem personelinin alması gereken iç müşteri memnuniyetini artıracak eğitimlerdir.
Bu sayede dış müşteriye hizmet veren tüm personel ile teknik personel arasında empati yetkinliğinin artırılması sağlanacaktır.